علم و هنر پروتز سینه

به لطف بزرگ کردن سینه، فکر کردن به اینکه آیا فیگور یک زن واقعی است یا تقلبی، تقریباً به طبیعت دوم تبدیل شده است. در مرکز مد امروز یک جامعه، روندها به سرعت در حال تغییر هستند. آنچه در امروز است اغلب فردا منتشر می شود. یک شلوار جین جدید ممکن است در روز دوشنبه جذاب به نظر برسد، اما تا چهارشنبه ممکن است نیاز به چند سوراخ در زانو داشته باشد. یکی از مواردی که در فرهنگ مدرن رایج شده است، تغییرات فیزیکی است. مردان و زنان با جراحی پلاستیک ظاهر خود را تغییر می دهند. جراحی های شکم و گونه ها و لب ها بسیار رایج شده اند. با این حال، یکی از رایج ترین روش های جراحی زیبایی، کاشت سینه است.

پروتزی که در سینه قرار می گیرد، ایمپلنت می تواند ابعاد فیزیکی و ظاهر سینه های زنان را تغییر دهد. ایمپلنتها را میتوان برای اهداف مختلف استفاده کرد، از بیماران سرطانی که سینههای خود را از دست دادهاند تا خانمهایی که شکل یا اندازه سینههای خود را دوست ندارند.

اکثر ایمپلنت ها با سالین یا سیلیکون ساخته می شوند. این احساس شبیه به یک سینه واقعی است و به بیمار اجازه می دهد تا از قبل از جراحی راحتی فیزیکی داشته باشد. زنانی که دچار تغییر شکل یا از دست دادن کامل سینه شده اند، می توانند سینه های خود را با ایمپلنت بازسازی کنند. کسانی که از نامتقارن بودن سینهها راضی نیستند میتوانند به دنبال جراحی باشند که مشکل را با ایمپلنت سینه اصلاح کند.

ایمپلنتهای سینه اخیراً مسیر طولانی را طی کردهاند و همچنان در حال تکامل هستند. هر ساله تحقیقات زیادی در مورد فناوری ایمپلنت سینه انجام می شود. این تحقیق به دلیل افزایش تقاضا برای ایمپلنت سینه توسط مصرف کننده انجام می شود. تقاضا به دلیل تغییرات جسمی و روانی که در بیماران پس از جراحی مشاهده می شود، زیاد است. پروتز سینه نیز به دلیل سهولت جراحی محبوبیت دارد. این عمل نیازی به ریکاوری طولانی یا یک ماه استراحت ندارد. این یک عمل بی خطر و نسبتاً سریع است که می تواند پس از یک یا دو مشاوره انجام شود. پس از جراحی، به بیمار توصیه می شود تا یک هفته استراحت کند و در شرایط معمول، بیمار پس از بهبودی یک هفته ای، فعالیت عادی زندگی خود را از سر می گیرد. خطرات جراحی هیچ تفاوتی با هر عمل اساسی دیگر ندارد، واکنش به ماده بیهوشی مورد استفاده در حین جراحی و عفونت زخم پس از جراحی دو مورد از مسائل اصلی درگیر در این عمل هستند. به دلیل پیشرفت در تحقیقات و فناوری، ایمپلنت سینه ظاهر و احساس زنان را تغییر داده است.

در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر از سایت ما دیدن فرمایید : پروتز سينه دكتر رحمانی

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *